18.01.2018/07:43

Biedronka modyfikuje strategię promocyjną. Gazetki będą podobne do tych z Lidla

Biedronka odmieniła swoją politykę związaną z gazetkami handlowymi. Największa sieć handlowa w Polsce postanowiła uporządkować na nowo swoje działania w tym zakresie i wyróżnić poszczególne gazetki kolorami. Podobne działania w ubiegłym roku przeprowadził konkurencyjny Lidl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • stokrotka11 09.02.2018

    Biedronka nie ma pomysłu w ostatnim czasie na swój marketing. Wszystko kopiuje z Lidla. Lidl przewyższa pod wieloma względami Biedronkę

  • witek 19.01.2018

    Towaru z tych gazetek jak na lekarstwo i inne ceny na półce a inne w kasie. Palety z towarami przeszkadzają, nawet wózkiem nie można przejechać, a od pracowników uzyskać jakiekolwiek info o promocji to cud, nic nie wiedzą........

  • klient Lidla 19.01.2018

    O ile gazetki Lidla są przejrzyste, o tyle gazetki B. są pstrokate. Ja wybieram przejrzystość.

  • Mat 18.01.2018

    Czy Biedronka wprowadziła coś do tej pory niepodobne do tego co jest już w Lidlu? Nawet nowy wystrój sklepów mają taki sam jak w Lidlu

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.