18.01.2018/07:43

Biedronka modyfikuje strategię promocyjną. Gazetki będą podobne do tych z Lidla

Biedronka odmieniła swoją politykę związaną z gazetkami handlowymi. Największa sieć handlowa w Polsce postanowiła uporządkować na nowo swoje działania w tym zakresie i wyróżnić poszczególne gazetki kolorami. Podobne działania w ubiegłym roku przeprowadził konkurencyjny Lidl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • stokrotka11 09.02.2018

    Biedronka nie ma pomysłu w ostatnim czasie na swój marketing. Wszystko kopiuje z Lidla. Lidl przewyższa pod wieloma względami Biedronkę

  • witek 19.01.2018

    Towaru z tych gazetek jak na lekarstwo i inne ceny na półce a inne w kasie. Palety z towarami przeszkadzają, nawet wózkiem nie można przejechać, a od pracowników uzyskać jakiekolwiek info o promocji to cud, nic nie wiedzą........

  • klient Lidla 19.01.2018

    O ile gazetki Lidla są przejrzyste, o tyle gazetki B. są pstrokate. Ja wybieram przejrzystość.

  • Mat 18.01.2018

    Czy Biedronka wprowadziła coś do tej pory niepodobne do tego co jest już w Lidlu? Nawet nowy wystrój sklepów mają taki sam jak w Lidlu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.