Biedronka z nowymi etykietami pokazującymi ceny z VAT-em i bez VAT-u
Sieci handlowe przyjęły różne strategie w związku z wprowadzoną 1 lutego br. obniżką stawki podatku VAT na niektóre produkty spożywcze z 5 proc. do 0 proc. Praktycznie wszyscy detaliści rozpoczęli kampanie marketingowe informujące o obniżkach cen. Jednak Biedronka poszła o krok dalej i wyróżniła się na rynku, wprowadzając specjalne etykiety cenowe dla produktów, które zostały objęte obniżkami VAT-u.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
2 komentarze
-
05.02.2022
Nie ma to jak podnieść, a potem obniżyć i szpanować nowymi cenówkami. A Biedronka wyróżnia się ponadto brakiem sklepu internetowego bo apki Glovo i tego bałaganu na rowerach nie można serio traktować. Brakuje większości asortymentu, a ceny wcale nie są takie same. W dodatku dostawcy nie są w stanie dostarczyć jednorazowo więcej niż 8kg. I to wszystko w czasach, gdy kwitnie sprzedaż online w: Stokrotce, Barborze, Polomarkecie i Auchanie.
-
03.02.2022
Chcą się wybielić, w styczniu podnieśli ceny swoich produktów.