08.07.2016/11:45

Carrefour rozwija koncept świeżo wyciskanych soków

Sieć Carrefour w ciągu ostatnich pięciu miesięcy zwiększyła liczbę sklepów, których klienci samodzielnie mogą wycisnąć sok z pomarańczy, o 100 proc. Koncept świeżo wyciskanych soków rozwijany jest przez francuską sieć w Polsce od stycznia 2015 r. Carrefour jest jednym z pierwszych detalistów, który zdecydował się na rozwój takiego projektu w naszym kraju.

Po udanych wynikach sprzedaży w 5 sklepach Carrefour, sieć zdecydowała się na rozszerzenie konceptu o kolejne sklepy, w tym o liczne supermarkety. - Sieć Carrefour w Polsce rozpoczęła wdrażanie konceptu świeżo wyciskanych soków w styczniu 2015 roku w czterech hipermarketach oraz w supermarkecie na warszawskiej Sadybie. Duże zainteresowanie konsumentów świeżymi, samodzielnie wyciskanymi sokami spowodowało, że w ciągu roku liczba sklepów z maszyną do robienia naturalnego soku wzrosła do 34 placówek, z czego 22 to supermarkety – komentuje François Vincent, dyrektor supermarketów i sklepów convenience Carrefour.

Francuska sieć zapewnia, że od momentu wprowadzenia pierwszych maszyn do produkcji świeżo wyciskanego soku w jej sklepach, sprzedaż tego produktu do lipca br. wzrosła kilkukrotnie. Klienci sklepów Carrefour mogą samodzielnie wycisnąć naturalny sok z pomarańczy do butelki o pojemności 250 mln bądź 500 mln.

Carrefour zapowiada, że do września 2016 r. koncept świeżo wyciskanych soków wprowadzony zostanie do kolejnych siedmiu placówek działających pod szyldem francuskiej sieci. Chodzi o supermarkety zlokalizowane na terenie Łodzi oraz Warszawy i jej okolic.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.