19.09.2013/19:14

Do Lasu po czekoladę

Wbrew obiegowym opiniom, z powodu kryzysu klienci nie zaczęli odmawiać sobie na zakupach drobnych przyjemności w postaci słodyczy. Wciąż je kupują, ale uważniej studiują ceny, dlatego chętniej sięgają… po duże opakowania. Jednak, aby zarobić na tym asortymencie, trzeba mieć szeroki wybór. I dać klientowi jak najwięcej okazji do włożenia słodyczy do koszyka.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.