05.03.2022/14:11

E-grocery cały czas rośnie, ale w handlu produktami spożywczymi w internecie jest jeszcze sporo do zrobienia

W Polsce format e-commerce w sektorze handlu produktami FMCG w 2021 roku zwiększył swoje znaczenie o 0,1 pkt. proc. w porównaniu do 2020 roku, a wartość tego rynku wyniosła 181,3 mld zł. W ośmiu krajach europejskich przebadanych przez GfK, produktów spożywczych w internecie nie chce zamawiać 22 proc. osób – wynika z raportu firmy badawczej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także