Intersport: spadek sprzedaży stacjonarnej po otwarciu galerii handlowych na poziomie 46 proc. rdr
Jak poinformował zarząd Intersport Polska S.A., w pierwszym tygodniu po re-otwarciu sklepów w galeriach handlowych tj. w okresie od 4 do 9 maja br. spółka odnotowała spadek obrotów LfL o 46 proc. oraz o 45 proc. mniejszy traffic. Troche lepiej ma się kanał e-commerce.
Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wyniosła w tym okresie 107 proc., dzięki czemu łączne obroty spółki odnotowane w pierwszym tygodniu wznowienia działalności spadły o 31 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
„Powyższe wyniki wskazują, że pomimo szybkiej próby odbudowania sprzedaży w salonach, działalność Intersport prowadzona w centrach handlowych nie powróciła do pełnej normalności. Nadal widoczny jest trend przekierowania tradycyjnej sprzedaży w sklepach na sprzedaż e-commerce prowadzoną za pośrednictwem internetu” – poinformowała spółka w komunikacie.
15