04.11.2016/08:44

Kongres Słodycze 2016! Branża w obliczu fundamentalnych wyzwań rynkowych i trendów handlowych

Narastające problemy surowcowe, trendy prozdrowotne, problem otyłości, dynamicznie zmieniające się kanały sprzedaży, nowe formaty handlowe, digitalizacja oraz wojny cenowo-promocyjne – przed producentami słodyczy, czekolady i przekąsek stoi wiele wyzwań, które przełożą się na ich strategie produktowe i biznesowe. Na ten temat dyskutować będą szefowie firm Mondelez, Colian i Bakalland podczas debaty „Rynek słodyczy i przekąsek 2025” która otworzy Kongres SŁODYCZE Sweets & Snacks 2016.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.