04.11.2016/08:44

Kongres Słodycze 2016! Branża w obliczu fundamentalnych wyzwań rynkowych i trendów handlowych

Narastające problemy surowcowe, trendy prozdrowotne, problem otyłości, dynamicznie zmieniające się kanały sprzedaży, nowe formaty handlowe, digitalizacja oraz wojny cenowo-promocyjne – przed producentami słodyczy, czekolady i przekąsek stoi wiele wyzwań, które przełożą się na ich strategie produktowe i biznesowe. Na ten temat dyskutować będą szefowie firm Mondelez, Colian i Bakalland podczas debaty „Rynek słodyczy i przekąsek 2025” która otworzy Kongres SŁODYCZE Sweets & Snacks 2016.

KLIKNIJ TUTAJ - sprawdź agendę i zgłoś udział w Kongresie SŁODYCZE Sweets & Snacks 2016

W trakcie Kongresu wygłoszą swoje prelekcje lub wezmą udział debatach szefowie największych firm słodyczowych, wiodące sieci handlowe, agencje badawcze, firmy doradcze, a wśród nich znajdą się, m.in.: Zoltan Novak, Prezes MONDELEZ POLSKA, Jan Kolański, Prezes, COLIAN, Marek Moczulski, Prezes BAKALLAND, Maciej Stoiński, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający sieci Piotr i Paweł, Dariusz Budzeń, Prezes AUGEO VENTURES, Konrad Mickiewicz, Prezes ZPC BAŁTYK, Krzysztof Stypułkowski, Tomasz Sienkiewicz, Właściciele, MANUFAKTURA CZEKOLADY, Jacek Palec, Prezes BD SKLEP, Adam Gajewski, Dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, MONDELEZ POLSKA, Mirosław Caputa, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, CIRCLE K, Maciej Kroenke, Director PwC, Krzysztof Koszela, Dyrektor ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych, COLIAN, Jacek Czarnecki, Regulatory Affairs Manager, Nestlé Polska, Honorata Jarocka, Food and Drink Analyst, MINTEL, Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant Cobalt Spark, Ekspert POLSKIEJ IZBY HANDLU, Andrzej Gantner, Dyrektor POLSKA FEDERACJA PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI, Dorota Kozłowska, Dyrektor ds. Legislacji, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców;, Agata Anioł, Menadżer Zarządzania Grupą Kategorii, 1 MINUTE, Maciej Brysiak, Senior Research Manager,  Dawid Mazur, Senior Research Manager, IQS, Krzysztof Mrówczyński, Ekspert w Biurze Analiz Makroekonomicznych, PEKAO SA  Magdalena Rosa-Wojnicka, Strategic Insights Manager GFK POLONIA, Dominika Grusznic-Drobińska, Team Manager GFK POLONIA, Konrad Mazur, Senior Client Consultant, NIELSEN, Grzegorz Woźniak, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DELICPOL, Sławomir Majman, były Prezes POLSKIEJ AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH, doradca prezydenta Pracodawców RP.

Kongres SŁODYCZE Sweets & Snacks 2016, to całodniowa konferencja poświęcona szeroko rozumianej kategorii słodyczy i przekąsek odbędzie się 8 listopada w warszawskim hotelu Marriott. W trakcie spotkania blisko dwudziestu ekspertów reprezentujących sektor produkcyjny, wiodące sieci handlowe, agencje badawcze, firmy doradcze dyskutować będzie o szansach, wyzwaniach i potrzebach branży słodyczy i przekąsek. Wspólnie poszukamy odpowiedzi na wiele nurtujących pytań dotyczących m.in.

  • sytuacji na rynku surowców
  • zmieniających się stylów życia konsumentów
  • konsolidacji rynku
  • wyzwań związanych ze zmianami prawnymi i potrzebą samoregulacji
  • kierunków rozwoju eksportu.
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.