11.08.2021/19:50

Mleko na plusie, jogurty z potencjałem

W czasie pandemii wzrosty sprzedaży nabiału były wyższe niż całego koszyka spożywczego. Ten trend nie ominął kategorii mleka UHT. Stało się tak zapewne przez wzgląd na jego główne cechy – dłuższy termin przydatności do spożycia i możliwość przechowywania poza lodówką. Kategoria ta urosła ilościowo w 2020 r. o ponad 6 proc. w stosunku do 2019 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także