19.05.2021/10:41

Biedronka, Lidl i Dino mają najbardziej lojalnych klientów... ale Polacy rzadko przywiązują się do konkretnej sieci handlowej [BADANIE GFK]

Wśród sieci działających na polskim rynku, największą lojalnością konsumentów może się pochwalić Biedronka (30,4 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się Lidl (12,8 proc.) i Dino (11,2 proc.) – wynika z najnowszych badań opracowanych przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także