16.07.2020/17:21

Napoje Starbucks odpowiadają za 80 procent wzrostu kategorii kaw Ready to Drink w Polsce

Sieci sklepów, które nie posiadają w ofercie kaw na zimno Starbucks, zwyczajnie nie wykorzystują istotnej szansy biznesowej. W tych sklepach kategoria kaw na zimno RTD rozwija się nawet 6-krotnie słabiej niż w innych kanałach sprzedaży – mówi w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl Roman Jawczak, Commercial Manager w firmie Arla Foods.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nie podam 20.07.2020

    Fajnie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.