21.01.2019/08:47

Niemieckie sieci oznaczą mięso ze zwierząt, które żyją w lepszych warunkach

Aldi, Kaufland, Lidl i Netto porozumiały się w sprawie oznaczeń stosowanych na produktach mięsnych. Od kwietnia w ich sklepach klienci będą mogli znaleźć produkty podzielone na kilka kategorii - pisze Puls Biznesu.

Celem sieci jest przetestowanie, czy klienci są w stanie zapłacić więcej za mięso ze zwierząt hodowanych w lepszych warunkach. Dlatego na półkach pojawią się m.in. produkty Premium (zwierzęta z wolnego wybiegu), Aussenklima (dużo miejsca w kojcach i wypuszczanie na świeże powietrze) oraz Stallhaltung (trzymanie w kojcach).

Eksperci spodziewają się, że podobny trend może dotrzeć niebawem do Polski. Wdrożenie takich rozwiązań zrodzi jednak problemy - np. konieczność poniesienia kosztów certyfikacji produktów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • WBC 21.01.2019

    i bardzo dobrze, tu też są marki mercedes i fiat

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.