21.01.2019/08:47

Niemieckie sieci oznaczą mięso ze zwierząt, które żyją w lepszych warunkach

Aldi, Kaufland, Lidl i Netto porozumiały się w sprawie oznaczeń stosowanych na produktach mięsnych. Od kwietnia w ich sklepach klienci będą mogli znaleźć produkty podzielone na kilka kategorii - pisze Puls Biznesu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • WBC 21.01.2019

    i bardzo dobrze, tu też są marki mercedes i fiat

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.