08.10.2019/08:45

Nowe i bardziej wygodne sklepy Tesco już w Polsce

Sieć Tesco zwróciła się z komunikatem do swoich polskich klientów, w którym poinformowała, że zmieniła swoje sklepy tak, by „zakupy były jeszcze prostsze i bardziej komfortowe”. Operator podkreślił, że wie jak ważna dla klientów jest wygoda robienia zakupów i jak cenny jest ich czas.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Znawca 10.10.2019

    Takie mydlenie oczu. Myślą, że Polacy to idioci i dadzą się nabrać na takie czcze gadanie... przecież każdy wie że to koniec tej sieci w Polsce. Marcpol oraz Piotr i Paweł nie wyglaszali takich głupot i z godnością pożegnali się z rynkiem handlowym. Tesco okroiło nie tylko powierzchnie i asortyment ale też pracowników, serwis sprzątający i ochronę przez co jest brudno i niebezpiecznie pod sklepami. Resztę dopełniają złodzieje i pracownicy którzy wynoszą resztki towaru całymi torbami i wózkami... Pozostały tylko kolejki takie jak były przed tymi bzdurnymi komunikatami. Większość sklepów zostało przejętych przez Kaufland i powierzchnia jest dostosywana do ich formatu.

  • Ami 09.10.2019

    Ani piszący, ani komentujący nie mają pojęcia o czym mówią. Większość klientów nie chce by spożywczaki były „ulubionym miejscem na szybkie, codzienne zakupy.” Jaką przyjemność sprawia kupowanie fasoli i mielonego mięsa? Zawsze znajdą się tacy którzy to lubią ale to jest garstka populacji. Większość che mieć do z bani jak najprędzej. Zatem pomysłem byłoby by klikniecie na monitorze fasola + mielone mięso + pasta do zębów i odebranie tego w sklepie bez wychodzenia z samochodu. I nie dostawa dronem do domu jak wielu majaczy powtarzając marketingowe brednie - handel internetowy ma swoje limity ponieważ jest BARDZO DROGI.

  • gumbee 08.10.2019

    Nie wiem jak tak drastyczne okrojenie asortymentu ma poprawić rentowność. Przecież tam już nic nie ma! Lidl i Biedronka mają więcej bardziej atrakcyjnego towaru na półkach. Nie ma już nawet popularnych marek jak np. Nałęczowianka. Puste połacie sklepu oddzielone jakimiś przepierzeniami wyglądają żałośnie.

  • Laura 08.10.2019

    Kpina pisana językiem korzyści!!! Wystarczy przejść po hipermarketach a widziałam w ostatnich dniach kilka, żeby zobaczyć jak jest brudno, ciemno, jak zaniedbane są parkingi, toalety i jaki bałagan panuje na półkach. To jest dramat!!!! Wystarczy porównać z Carrefour, Auchan i innymi, żeby zobaczyć jak odleciała ta osoba, która wydała taki komunikat

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.