Odwiedzalność centrów handlowych znacząco spadła, ale koszty najemców szybko idą w górę
Z badań Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHi) wynika, że prowadzenie sklepów w części centrów handlowych przestało przynosić zyski – donosi „Puls Biznesu”.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
28.04.2022
Klienci nie lubią wyglądać jak obywatele Chin za Mao. Tymczasem w galeriach w Polsce jest ten sam "zestaw obowiązkowy" sieciówek, z identyczna oferta: te same ubrania, te same kosmetyki, te same książki, te same buty, itp., itd. Co gorsza: w wielkich polskich miastach jest wiele galerii i.... wszystkie maja identyczny "zestaw obowiązkowy". Po co tam chodzić? O wiele ciekawsze rzeczy można kupić w sieci - pandemia pomogła w zmianie nawyków. Po drugie: wbrew rządowemu "odwołaniu" pandemii, badania pokazują, ze ponad 55% klientów nadal boi sie chodzić do sklepów stacjonarnych. Zdjęcie masek NIE pomaga handlowi. Młoda klientka covidu sie nie boi, ale o mamę i ojca już tak.
6