27.04.2022/08:38

Odwiedzalność centrów handlowych znacząco spadła, ale koszty najemców szybko idą w górę

Z badań Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHi) wynika, że prowadzenie sklepów w części centrów handlowych przestało przynosić zyski – donosi „Puls Biznesu”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • demins 28.04.2022

    Klienci nie lubią wyglądać jak obywatele Chin za Mao. Tymczasem w galeriach w Polsce jest ten sam "zestaw obowiązkowy" sieciówek, z identyczna oferta: te same ubrania, te same kosmetyki, te same książki, te same buty, itp., itd. Co gorsza: w wielkich polskich miastach jest wiele galerii i.... wszystkie maja identyczny "zestaw obowiązkowy". Po co tam chodzić? O wiele ciekawsze rzeczy można kupić w sieci - pandemia pomogła w zmianie nawyków. Po drugie: wbrew rządowemu "odwołaniu" pandemii, badania pokazują, ze ponad 55% klientów nadal boi sie chodzić do sklepów stacjonarnych. Zdjęcie masek NIE pomaga handlowi. Młoda klientka covidu sie nie boi, ale o mamę i ojca już tak.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także