24.06.2021/08:39

Pepco zwiększa przychody i kontynuuje ekspansję w Europie

Pepco Group podało wyniki za I półrocze 2021 roku. Firma przekazała pozytywne informacje pomimo trudnego otoczenia handlowego związanego z pandemią COVID-19. Przychody w tym okresie wzrosły o 4,4 proc. do 1,99 mld euro. Detalista zwiększył sieci sklepów i kontynuuje wprowadzanie do oferty uzupełniających produktów FMCG, takich jak pieluszki i chusteczki dla niemowląt chwaląc się wstępnymi wynikami tych działań.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także