30.01.2020/08:40

Polscy weganie apelują, by Starbucks odstąpił od dodatkowej opłaty za mleko roślinne

W zeszłym tygodniu Starbucks opublikował szczegółowy raport swojego wpływu na środowisko i zadeklarował ambitne cele. Do 2030 roku Starbucks chce zmniejszyć o 50 proc. emisję dwutlenku węgla, zużycie wody i odpadów. Za największą emisję, stanowiącą aż 21 proc. wszystkich składowych, odpowiada mleko! Wśród 5 głównych strategii na pierwszym miejscu znajduje się rozwój roślinnych opcji w celu stworzenia przyjaznego środowisku menu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • vega 31.01.2020

    ~Pozhoga
    radzę się doedukować - wegetarianie i weganie nie są "nieistotnie statystyczni" jest nas bardzo dużo i będzie coraz więcej :) a swoją drogą ciekawie jak na przyjęciach na różne typowo wege potrawy (np. roślinny burger) chętnie rzucają się miesożercy

  • adaśśśś 30.01.2020

    Nie ma czegoś takiego jak mleko roslinne!
    To są napoje , wywary roślinne sojowy kokosowy itp.

  • Pozhoga 30.01.2020

    Myślałem, że celem takiego np. Starbucksa jest po prostu sprzedawanie smacznej kawy. Ale okazuje się, że nie: jej celem jest spełnianie zachcianek nieistotnych statystycznie grup społecznych. No to ja z wizytą w Starbucksie poczekam, aż zajmą się znowu sprzedawaniem kawy.
    Pozdrawiam,

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.