Polscy weganie apelują, by Starbucks odstąpił od dodatkowej opłaty za mleko roślinne
W zeszłym tygodniu Starbucks opublikował szczegółowy raport swojego wpływu na środowisko i zadeklarował ambitne cele. Do 2030 roku Starbucks chce zmniejszyć o 50 proc. emisję dwutlenku węgla, zużycie wody i odpadów. Za największą emisję, stanowiącą aż 21 proc. wszystkich składowych, odpowiada mleko! Wśród 5 głównych strategii na pierwszym miejscu znajduje się rozwój roślinnych opcji w celu stworzenia przyjaznego środowisku menu.
Pozostało jeszcze 87% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
31.01.2020
~Pozhoga
radzę się doedukować - wegetarianie i weganie nie są "nieistotnie statystyczni" jest nas bardzo dużo i będzie coraz więcej :) a swoją drogą ciekawie jak na przyjęciach na różne typowo wege potrawy (np. roślinny burger) chętnie rzucają się miesożercy -
30.01.2020
Nie ma czegoś takiego jak mleko roslinne!
To są napoje , wywary roślinne sojowy kokosowy itp. -
30.01.2020
Myślałem, że celem takiego np. Starbucksa jest po prostu sprzedawanie smacznej kawy. Ale okazuje się, że nie: jej celem jest spełnianie zachcianek nieistotnych statystycznie grup społecznych. No to ja z wizytą w Starbucksie poczekam, aż zajmą się znowu sprzedawaniem kawy.
Pozdrawiam,
1