PSH Lewiatan pokazuje strategię rozwoju na lata 2023-2025! Na czym skupi się franczyzowa sieć sklepów?
Sieć sklepów Lewiatan w 2022 r. zwiększyła obrót detaliczny o 14,4 proc. do poziomu 15,3 mld zł. Choć liczba sklepów lekko zmalała, to sieć i tak zwiększyła swoje udziały w rynku FMCG. Zarząd Lewiatana podsumował realizację trzyletniej strategii oraz przedstawił mapę drogową na kolejny okres, który obejmie lata 2023-2025. Podkreślił m.in. konieczność zbliżenia warunków zakupowych sieci do tych, które mają dyskonty. Na czym jeszcze skupi się operator wchodzący w skład Grupy Eurocash?
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
16.03.2023
;-) bajki dla dzieci a rzeczywistość to trochę coś innego.
-
16.03.2023
Lewiatan RULES:)
11