07.06.2018/12:34

Rośnie popularność usługi odbioru paczek w Żabkach

Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości odbioru paczek w drodze do domu czy pracy. Według analiz firmy Żabka Polska nawet o 40 proc. więcej klientów, w porównaniu do ub. miesiąca, skorzystało w maju br. z odbioru paczek w sklepie Żabka. Sprzyjały ku temu okazje, np. Dzień Dziecka.

– Nasi Klienci są zabiegani i każdego dnia, mają wiele spraw do załatwienia. Dlatego możliwość odbioru paczki w Żabce ułatwia im codzienne życie. Obserwujemy wzrost liczby obsługiwanych paczek związanych z takimi okazjami jak Dzień Matki czy Dzień Dziecka. Polacy z chęcią korzystają z naszej usługi, dzięki której mogą kupić online zabawki szybko i niejednokrotnie taniej odebrać je w najbliższym sklepie naszej sieci. Największe wzrosty w liczbie odebranych paczek zanotowaliśmy
w dużych aglomeracjach miejskich czyli w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu – mówi Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Rozwoju Usług z firmy Żabka Polska.

Zabawki coraz częściej kupowane są w Internecie, co potwierdzają dane: 46 proc. badanych Polaków  deklaruje, że kupiło i zamierza kupić w przyszłości zabawki oraz artykuły dziecięce (wg Raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska). Główne, deklarowane czynniki zakupu zabawek online to wygoda, niższa cena, a przede wszystkim duża oszczędność czasu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.