Rynek e-commerce. Dostawy do punktów wyprą tradycyjne przesyłki do drzwi?
I dodaje: - Należy również wspomnieć, że dostawy do punktów często mają pewne ograniczenia, w szczególności pod względem parametrów paczek. Uwzględniając fakt, że usługi B2C stanowią dziś około połowy wolumenu u kurierów (drugą połowę stanowi B2B), to nawet przyjmując wzrost tego udziału na korzyść B2C, zawsze będzie spory obszar do zagospodarowania przez firmy kurierskie. Ponadto wskazane wyżej ograniczenia będą też nie zawsze dostępne dla wszystkich produktów, które mogą być np. za ciężkie, za duże, wymagać instalacji czy wniesienia – komentuje Wojciech Kliber.
Sklepy internetowe niezmiennie będą stały przed wyzwaniem, jakim jest zapewnienie kupującym wygodnego narzędzia służącego do obsługi przesyłek. Z jednej strony, oferującego dostęp do usług sprawdzonych i rzetelnych firm kurierskich w przypadku chęci otrzymania paczki „pod drzwi”, z drugiej – wygodnego panelu służącego do zamawiania przesyłek do punktów.
1 komentarz
-
13.08.2019
Zaczynając przygodę ze swoim sklepem internetowym najciężej było pozyskać klientów. Dzięki narzędziu od bazo.io wiedziałem kto jest zainteresowany tym co oferuje i mogłem w prosty sposób nawiązać z kontakt. Już wtedy zauważałem potencjał paczkomatów, bo większość klientów wybierało właśnie taki rodzaj dostawy.
7