18.05.2016/12:08

Rynek wody butelkowanej szybko się rozwija

Trudno w dojrzałej i nasyconej Europie znaleźć rynek, który rosłby w takim szybkim tempie, jak rynek wody butelkowanej w Polsce – podaje „Rzeczpospolita”. 

Według szacunków firmy Żywiec Zdrój za Nielsenem, tylko w 2015 roku wielkość jej sprzedaży poszła w gorę o niemal 14 proc. Rynek wody ma duże możliwości rozwoju – według przedstawicieli Jurajskiej przeciętny Polak wypija blisko 90 l wody rocznie – o 30 l mniej niż statystyczny Europejczyk. Ogromne znaczenie dla rozwoju kategorii ma przyzwyczajanie dzieci, by były wodę zamiast słodkich napojów.

Czytaj więcej w "Rzeczpospolitej".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.