30.10.2018/16:16

Sieć Lewiatan poszerza ofertę marki własnej

W ostatnich tygodniach asortyment produktów marki własnej Lewiatan został poszerzony o nowe produkty. Na półkach pojawiły się również znane klientom artykuły z udoskonalonym składem i odświeżoną szatą graficzną.   

Jedną z nowości, która została wprowadzona do oferty sieci są chusteczki do prania Lamal. Zapobiegają przenikaniu kolorów między tkaninami, szarzeniu oraz ponownemu osadzaniu się brudu w czasie prania. 

Kategoria napojów zimnych została rozszerzona o nowe produkty marki Lewiatan, takie jak sok pomarańczowy 100% i nektar z czarnej porzeczki. Sieć poddała też liftingowi opakowania soków marki własnej, dostosowując je do nowej linii wizualnej. Dodatkowo dzięki zastosowaniu kartonu typu „prisma” są one teraz bardziej poręczne, a dzięki temu wygodne w użytkowaniu. 

Zmianom w składzie została poddana czekolada gorzka 50% Lewiatan. Zwiększono w niej zawartość kakao do 62 proc. Od teraz będzie także sprzedawana w opakowaniu typu „flowpack”, dzięki któremu produkt pozostaje dłużej świeży. Z kolei w ketchupie łagodnym i pikantnym zwiększono ilość pomidorów do 129 g na 100 g produktu. Będą one pochodzić wyłącznie z polskich upraw. Dodatkowo, by zwiększyć bezpieczeństwo produktu, opakowania zyskały podwójne zabezpieczenie w postaci banderoli na zakrętce oraz platynki pod nią. 

Pierwsze produkty marki własnej Lewiatan zostały wprowadzone w 2001 roku. Obecnie sieć posiada ich ponad 370.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.