Sieć Lewiatan poszerza ofertę marki własnej
W ostatnich tygodniach asortyment produktów marki własnej Lewiatan został poszerzony o nowe produkty. Na półkach pojawiły się również znane klientom artykuły z udoskonalonym składem i odświeżoną szatą graficzną.
Jedną z nowości, która została wprowadzona do oferty sieci są chusteczki do prania Lamal. Zapobiegają przenikaniu kolorów między tkaninami, szarzeniu oraz ponownemu osadzaniu się brudu w czasie prania.
Kategoria napojów zimnych została rozszerzona o nowe produkty marki Lewiatan, takie jak sok pomarańczowy 100% i nektar z czarnej porzeczki. Sieć poddała też liftingowi opakowania soków marki własnej, dostosowując je do nowej linii wizualnej. Dodatkowo dzięki zastosowaniu kartonu typu „prisma” są one teraz bardziej poręczne, a dzięki temu wygodne w użytkowaniu.
Zmianom w składzie została poddana czekolada gorzka 50% Lewiatan. Zwiększono w niej zawartość kakao do 62 proc. Od teraz będzie także sprzedawana w opakowaniu typu „flowpack”, dzięki któremu produkt pozostaje dłużej świeży. Z kolei w ketchupie łagodnym i pikantnym zwiększono ilość pomidorów do 129 g na 100 g produktu. Będą one pochodzić wyłącznie z polskich upraw. Dodatkowo, by zwiększyć bezpieczeństwo produktu, opakowania zyskały podwójne zabezpieczenie w postaci banderoli na zakrętce oraz platynki pod nią.
Pierwsze produkty marki własnej Lewiatan zostały wprowadzone w 2001 roku. Obecnie sieć posiada ich ponad 370.
9