19.01.2022 / 12:21
StoryEditor

Sprzedaż testów na Covid-19 w aptekach szybuje w górę. W styczniu będzie rekord

SARS-COV-2 (materiały prasowe)
Sprzedaż testów na Covid-19 w aptekach gwałtownie rośnie. W grudniu co czwarty test był poza oficjalnym systemem testowania, w styczniu może to być już co trzeci – wynika z danych, do których dotarł serwis 300gospodarka.pl.

Z danych firmy PEX PharmaSequence, badającej rynek apteczny, do danych dotarła 300Gospodarka wynika, że w maju zeszłego roku apteki sprzedały 6,3 tys. testów na Covid-19, a w wa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
10.12.2025 / 12:59
StoryEditor
Dlaczego Polacy nie ufają tej żywności? Dane pokazują bariery zakupowe
(fot. Shutterstock)

Choć Polacy chętnie sięgają po ryby w puszce, wciąż towarzyszy im wiele przekonań pochodzących z dawnych lat. Najnowsze badanie pokazuje, że kategoria ta jest jednocześnie popularna i silnie niedoceniana. Konsumenci deklarują jej obecność w codziennym menu, a równocześnie przyznają, że jedzą za mało ryb. Co sprawia, że ten produkt budzi tyle wątpliwości?

Badanie SW Research pokazuje, że 83 proc. Polaków uznaje ryby w puszce za wygodny sposób na szybki posiłek. Choć obraz tego produktu przez lata kojarzono głównie z wyjazdami, dł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 09:54
StoryEditor
Sieć Blumiś z Wrocławia debiutuje w Warszawie. Czy rzuci wyzwanie Żabce? [GALERIA]
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie

Wrocławska sieć delikatesów osiedlowych Blumiś najpierw zaczęła ekspansję w Krakowie, a teraz wchodzi do Warszawy. Gdzie w stolicy jest jej pierwszy sklep. Czym sklepy Blumiś chcą konkurować z Żabką?

W artykule przeczytasz:

  • Gdzie sieć Blumiś otworzyła sklep w Warszawie?
  • Czym sklepy Blumić chcą konkurować z Żabką?

  • Kto jest właścicielem sieci Blumiś?

Sieć sklepów Blumiś rośnie we Wrocławiu i Krakowie

- Nie ma potrzeby jeżdżenia do supermarketów i stania w gigantycznych kolejkach do kas. Jesteśmy blisko - tak reklamuje się wywodząca z Wrocławia sieć delikatesów Blumiś.

Sieć powstała w 2017 roku a jej nazwa nawiązuje do logo - niebieskiego misia. W stolicy Dolnego Śląska prowadzi aż 24 delikatesy. Jakiś czas temu rozszerzyła działalność o kolejne wielkie miasto - Kraków - gdzie ma już cztery punkty: przy ul. Lema, Ciesielskiego, Fredry i Bochenka. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 10:59