31.03.2023 / 23:49
StoryEditor

Startuje Auchan Discount. Auchan zmienia hipermarkety w sklepy hiperdyskontowe. Czy dyskonty mają się czego bać? [ZDJĘCIA]

Na zdj. Auchan w Gdyni
Sieć Auchan uruchomiła pierwsze sklepy hiperdyskontowe pod szyldem Auchan Discount. Placówki powstały po gruntownej przebudowie dwóch hipermarketów, które wcześniej działały w tych lokalizacjach. Jaki asortyment oferują sklepy w nowym koncepcie? Co w hiperdyskontach zostało z hipermarketów?

Rumuński oddział sieci Auchan przebudował dwa hipermarkety w ramach nowego konceptu hiperdyskontowego. Placówki w Timișoarze i Ploiești działają od kilku dni pod szyldem Aucha...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 15:44
StoryEditor
Duże przejęcie w branży zoologicznej. Europejski producent inwestuje w polski rynek
Duże przejęcie w branży zoologicznej. Europejski producent inwestuje w polski rynek (fot. Shutterstock)

Polski rynek zoologiczny staje się coraz bardziej zintegrowany z europejskim otoczeniem. Jeden z głównych europejskich producentów karmy dla zwierząt przejmuje dużego dystrybutora, z którym współpracuje od lat. Jak ta decyzja wpłynie na układ sił w Europie Środkowo-Wschodniej?

Grupa Vafo, jeden z największych europejskich producentów karm dla zwierząt,  przejęła firmę Azan – polskiego dystrybutora zoologicznego, z którym współpracowała od ponad dwóch ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:01
StoryEditor
Kawa drożeje na potęgę, ale chyba nic nie zaszkodzi jej popularności. Jest nieodłącznym elementem dnia niemal dla każdego [BADANIE]
Beautiful smiling young woman washing her long hair with shampoo.

Przeciętny Polak spędza na piciu kawy ponad 140 godzin w roku, a aż 82 proc. badanych sięga po nią codziennie, a co ciekawe - nie tylko dla pobudzenia, ale przede wszystkim dla przyjemności. Coca-Cola HBC – dystrybutor włoskiej marki kawy w Polsce – zapytała Polaków o ich zwyczaje związane z konsumpcją tego napoju.

Aż 82 proc. respondentów deklaruje, że pije kawę codziennie, a łączny czas, jaki z nią spędza to średnio ponad 140 godzin w roku – wynika z badania zainicjowanego przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 17:13