19.08.2018/00:00

„Szkolna” promocja Grześków

W związku ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna wafli Grześki. Akcja pod hasłem Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Matylda 06.10.2018

    Widać, ze Colian walczy .... czuć coraz mocniej działania ich na rynku.

  • Zbyszek 11.09.2018

    Autobusa jadą szeroko , sam widziałem - fajnie to wyglada. Sprawnie działają, reklama plus dobra egzekucja w sklepie to przepis stary jak świat a ciagle działa. Widać inna jakość w tej firmie.

  • Olek 01.09.2018

    W sklepach tez tego nawystawiali - autobusy z Grześkiem stoją wszędzie - często po kilka palet w sklepie. W sumie wyglada to fajnie i przyciąga wzrok, wyróżniają się na tle konkurencji.

  • igi 22.08.2018

    Reklama jest już w internecie. Najwyraźniej producent nie słyszał o zasadach dotyczących reklamy skierowanej do dzieci, tzn. że nie należy reklamować słodyczy do dzieci do lat 12.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.