Tarczyński rusza oficjalnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, silnie wpisującą się w ideę marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.
Firma Tarczyński od lat podejmuje wiele prospołecznych i proekologicznych działań, wiedząc, jak znaczący wpływ na nasze życie ma zrównoważony rozwój i odpowiedzialność za środowisko, w którym funkcjonujemy. Teraz działania te ujęte zostały w całościową i zintegrowaną strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), powiązaną ściśle z ideą marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”, a także misją firmy Tarczyński, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.
– Jesteśmy ambitną, dynamiczną i innowacyjną firmą o globalnym zasięgu, a także szeroko rozpoznawalną, nowoczesną i odpowiedzialną polską marką. Chcemy mieć swój realny udział w zmianie świata na lepsze, dlatego tak istotna jest dla nas przyjęta strategia działań CSR. Zależy nam na zrównoważonym rozwoju, promowaniu zdrowych nawyków żywieniowych i aktywnego stylu życia oraz wspieraniu lokalnych społeczności. Region Doliny Baryczy, jest dla nas szczególnie ważny. Stąd jesteśmy, tu żyjemy i pracujemy, dlatego czujemy ogromne zobowiązanie wobec tego miejsca – mówi Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński.
Całość działań CSR łączy nowa platforma będąca częścią odświeżonej strony korporacyjnej marki. Znaleźć można na niej dokładne informacje o podejmowanych przez firmę działaniach.
4