30.10.2018/23:36

Biedronka notuje wzrost sprzedaży i zwiększa udziały w rynku, ale zakaz handlu mocno bije w wyniki

W III w. br. sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 2,6 proc. i wyniosła 2,9 mld euro. W walucie lokalnej sprzedaż największej sieci handlowej w Polsce urosła o 3,7 proc. Sprzedaż LfL w ostatnim kwartale wzrosła jedynie o 0,8 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • JaMyOni 02.11.2018

    Wszyscy tłumaczą się zakazem handlu, bo tak najprościej przez Zarządem. Są sieci, które dobrze się do tego przygotowały i pomimo zakazu handlu wyniki mają lepsze LfL niż Biedronka. Więc zacznijcie wreszcie pisać o pozostałych graczach na rynku, a nie ciągle ta Biedronka.

  • fan Mazgaja 31.10.2018

    To i tak dobry wynik. W Biedrach jest syf i brud, myszy latające po bułkach plus Ukry którzy nie panimaju po polsku. Znikajcie portugalscy wyzyskiwacze

  • Bakbar 31.10.2018

    "Rentowność wyniosła 7,2 proc., tyle co w zeszłym roku." taki wynik przy tych cenach którymi walcuja konkurencje? To pomyślcie po ile kupują te wszystkie markowe produkty że im się to spina na taki plus.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.