14.03.2018/17:30

ZM Henryk Kania zwiększyły przychody

Zakłady Mięsne Henryk Kania zanotowały w zeszłym roku1,42 mld zł przychodów ze sprzedaży. Rok wcześniej było to 1,29 mld zł. Spółka zwiększyła też zysk - z 46,2 mln zł w 2016 roku do 53,8 mln zł.

- 2017 rok był dla Zakładów Mięsnych Henryk Kania kolejnym bardzo pracowitym okresem. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju utrzymaliśmy i wzmocniliśmy pozycję jednego z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych producentów wyrobów mięsnych w kraju – czytamy w liście Grzegorza Minczanowskiego, prezesa ZM Henryk Kania do akcjonariuszy.

Szef zakładów z Pszczyny podkreśla, że jego firma kontynuowała szeroką kampanię reklamową i działania wizerunkowe dotyczące budowy marki Henryk Kania, w tym Henryk Kania Maestro. - Działania te spowodowały znaczący wzrost wartości marki, która wg rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika ,,Rzeczpospolita", warta jest 485,9 mln zł (+35olo r/r), co daje jej trzecią lokatę wśród marek żywieniowych. W kolejnych okresach wzrosty te pozwolą na dalsze zwiększenie przychodów ze sprzedaży oraz osiąganie wyższych marż – prognozuje Minczanowski.

Zwraca też uwagę, że znaczący wpływ na wyniki ZM Henryk Kania miały i mają nowoczesne metody produkcji, współpraca z największymi sieciami handlowymi i dyskontowymi w kraju oraz wzrosty w sprzedaży zagranicznej.- Istotnym czynnikiem było też poszerzanie portfolio produktowego w oparciu o aktualne trendy i oczekiwania konsumentów, czego efektem w minionym roku było pojawienie się w naszej ofercie m.in, mięsnych batonów proteinowych czy linii przekąsek mięsnych na czele z pierwszymi, chrupiącymi chipsami mięsnymi w Polsce - wskazuje.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.