16.05.2022 / 10:09
StoryEditor

Jaka będzie przyszłość branży handlowej i spożywczej? Ostatnie chwile rejestracji na Retail Trends 2022

Na zdj. poprzednia stacjonarna edycja kongresu Retail Trends (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
O najważniejszych trendach i wyzwaniach stojących przed handlem detalicznym i hurtowym, branżą spożywczą i kosmetyczną oraz producentami żywności i innych wyrobów FMCG będziemy rozmawiać już 24 maja 2022 r. w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton podczas organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze kongresu Retail Trends 2022. Wydarzenie połączy w jednym miejscu i czasie doskonale znane od lat konferencje branżowe: Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej.

Podczas tegorocznej edycji wydarzenia porozmawiamy o perspektywach dla rynku handlowego w obliczu wojny w Ukrainie, szalejącej inflacji i wciąż trwającej pandemii. Przyjrzymy się modelom biznesowym przyszłości oraz omówimy scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie. Nie zabraknie rozmów o strategiach firm, zielonej transformacji, ewolucji zachowań konsumenta, cyfrowych zakupach i wielu innych tematach istotnych dla branży retail i jej otoczenia. Goście zaproszeni na kongres postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży.

Uczestnicy kongresu nie tylko będą mogli śledzić debaty i oglądać prezentacje w salach tematycznych. W dodatkowej sali ukraińskiej pojawią się przedstawiciele największych ogólnokrajowych i regionalnych sieci sklepów oraz stacji paliw działających w Ukrainie. Do Warszawy przyjadą m.in. przedstawiciele sieci Epicentr (DIY), Sim23 (convenience store), ATB, Fozzy Group, Welyka Kieszenia, Tor-Ba, KOLO, Nasz Kraj/SPAR i WOG, którzy są zainteresowani nawiązaniem bezpośredniego kontaktu z polskimi firmami – producentami i dystrybutorami działającymi w branży FMCG.

Kongresowi Retail Trends 2022 towarzyszyć będzie Strefa Start-upów powered by foodtech.ac, realizowana wspólnie z akceleratorem start-upów Foodtech.ac. Pokaźne grono młodych firm zaprezentuje swoje produkty i pomysły biznesowe. Strefa Start-upów to kolejny projekt będący odpowiedzią na aktualne trendy w branży spożywczej, w tym na gwałtowny wzrost wartości rynku roślinnych zamienników produktów zwierzęcych (to właśnie ten obszar działalności dominuje u przedstawicieli zaproszonych start-upów).

Uczestnictwo w Retail Trends już zapowiedzieli uznani menedżerowie, naukowcy i praktycy biznesu. Wydarzenie będzie więc doskonałą okazją do tego, aby zaprezentować im swoje produkty i usługi oraz nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

W kongresie Retail Trends 2022 potwierdzili swój udział w roli prelegentów m.in.:

- Witold Baran, Wiceprezes, Dyrektor Handlowy Netto Polska

- Wayne Hodson, Prezes Zarządu, SPAR Polska

- Marc Le Bozec, Managing Director, E.Leclerc Polska

- Maciej Łukowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Biedronka

- Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska

- Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food

- Victor J. Paterno, Prezes Zarządu, 7-Eleven Philippines

- Marta Pilczuk, Managing Director, Heinz Poland

- Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding

- Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash

- Ewa Tumanow, Industry Manager Retail & eCommerce CEE, Meta

- Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska

Uwaga! Rejestracja na kongres Retail Trends 2022 możliwa będzie jedynie do 17 maja. Radzimy nie zwlekać z zapisami do ostatniej chwili.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

 

21.11.2025 / 09:07
StoryEditor
Dramat w galerii handlowej w Bydgoszczy. Nastolatek raniony nożem
Dramat w galerii handlowej w Bydgoszczy. Nastolatek raniony nożem (fot. Shutterstock)

W jednej z bydgoskich galerii handlowych doszło do dramatycznego zdarzenia, które wstrząsnęło klientami i personelem. W czwartek 14-latek został ugodzony nożem w przymierzalni sklepu, a podejrzany trafił w ręce policji.

Do zdarzenia doszło 20 listopada, tuż po godzinie 14.00, w galerii handlowej przy ulicy Jagiellońskiej. Prawdopodobnie chodzi o Focus Bygdoszcz. Jak przekazał dyżurny poli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 15:03
StoryEditor
Branża odzieżowa odcina się od Shein. Znane marki wycofują się ze wspólnej przestrzeni handlowej
Branża odzieżowa odcina się od Shein. Marki wycofują się ze wspólnej przestrzeni handlowej (fot. MK, wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć domów towarowych BHV niespodziewanie zmienia harmonogram debiutu sklepów Shein w kilku miastach. Decyzja pojawia się w momencie burzliwej dyskusji wokół współpracy obu firm, co tylko podgrzewa zainteresowanie tematem. Co dokładnie skłoniło BHV do przesunięcia otwarć?

Francuska sieć BHV zdecydowała się przesunąć inaugurację pięciu nowych sklepów Shein, która była planowana na listopad i grudzień. Jak poinformował Frédéric Merlin, dyrektor Soc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 02:59