1/14
2/14Sklepy Netto Marken-Discount mają co najmniej jedną hybrydową kasę, która może być używana jako kasa samoobsługowa.
3/14W drodze do kasy produkty alkoholowe są eksponowane na dedykowanej półce. Droższe artykuły i produkty tytoniowe znajdują się w zamykanych szafkach.
4/14Netto oferuje największy wybór napojów, z których wiele jest eksponowanych w skrzynkach i opakowaniach wielokrotnego użytku.
5/14Asortymenty non-food zajmują mniej miejsca na powierzchni sklepowej niż w Lidl i Aldi. Natomiast sklep internetowy oferuje ponad 100 000 artykułów.
6/14Nawigacja w kategorii zdrowie i uroda jest ułatwiona dzięki dodatkowym flagom rozdzielającym. Jako nowy element do asortymentu dodano kosmetyki naturalne.
7/14Dyskonter ma w asortymencie ponad 5000 artykułów, znacznie więcej niż Lidl i Aldi, które oferują do 3000 produktów.
8/14W centrum sklepu wyświetlane są cotygodniowe promocje pod hasłem ”Aktion”.
9/14Aby odróżnić się od innych dyskontów, Netto eksponuje swoje produkty wegańskie na półkach. Regionalne pochodzenie (tutaj z Dolnej Saksonii) i certyfikat V-Label są również podkreślone.
10/14Wyborowe sery są eksponowane na dedykowanej półce. Etykiety cenowe i flagi na opakowaniu wskazują kraj pochodzenia każdego produktu.
11/14Należący do Edeki dyskont wprowadził elektroniczne etykiety cenowe w całym asortymencie. Dodatkowe etykiety oznaczają specjalny asortyment, taki jak własna marka organiczna BioBio.
12/14Większa powierzchnia sklepu zapewnia dodatkową przestrzeń na produkty markowe, artykuły regionalne i bardziej rozbudowane sekcje świeżej żywności, co jest zgodne ze strategią różnicowania w segmencie dyskontów.
13/14Piekarnia oferuje do 65 wypiekanych na miejscu artykułów. Surowce pochodzą z ponad 500 piekarni w całym kraju. Również w tej grupie produktów Netto podkreśla swój ekologiczny asortyment.
14/14Przy wejściu do sklepu Netto umieszcza swój asortyment owoców i warzyw. Dyskonter podkreśla regionalne pochodzenie poprzez swoją markę własną ”Heimat”, a także silny nacisk na swoje ekologiczne asortymenty ”BioBio”, z których część pochodzi ze stowarzyszenia ekologicznego Naturland.