1/17
2/17Przy wejściu do sklepu Penny prezentuje przestronny dział owoców i warzyw w układzie targowiskowym.
3/17Połowa z około 2150 sklepów Penny ma zostać wyposażona w ekrany multimedialne.
4/17Pierwsza z dwóch chłodziarek ściennych ”Penny Ready” znajduje się tuż za wejściem do sklepu i oferuje schłodzone napoje, kanapki i sałatki.
5/17Koncepcja sklepu oferuje szerokie alejki, lepszą widoczność grup produktów i umożliwia szybszą podróż zakupową.
6/17Działy produktów są ułożone w kształcie litery U, aby zapewnić lepszą widoczność z głównego przejścia. Artykuły promocyjne są eksponowane na ruchomych półkach pośrodku każdej kategorii.
7/17W tylnej części sklepu dyskont prezentuje drugą chłodziarkę ”Penny Ready” z asortymentem gotowym do gotowania i gotowym do podgrzania.
8/17W dedykowanej otwartej chłodziarce marki ”Frische-Pack” (świeże opakowania) Penny oferuje pojedyncze opakowania wędlin i serów.
9/17Częścią oferty odróżniającej się od konkurentów kanałowych Lidl i Aldi jest asortyment ”Food for Future” artykułów wegańskich.
10/17Promocje z asortymentu świeżego są eksponowane w kompaktowej czerwonej bramce promocyjnej.
11/17Chłodziarki ścienne dla kategorii świeżych są wyposażone w energooszczędne podwójne drzwi.
12/17Penny oferuje średnio ponad 500 produktów ekologicznych, planując zwiększenie całkowitego asortymentu o 20 proc. w ciągu najbliższego roku.
13/17W drodze powrotnej do kasy, stanowisko z pieczywem oferuje około 50 wypieków.
14/17Koncepcja Butcher‘s obejmuje standardowe produkty mięsne i drobiowe, a także asortyment sezonowy.
15/17W drodze powrotnej do kasy, dział mrożonek jest zorganizowany jako świat koncepcyjny z oddzielną jednostką promocyjną w kolorze czerwonym.
16/17Dział alkoholi, z drewnianą optyką i dedykowanym oświetleniem, znajduje się tuż przed strefą kasową i przekazuje ekskluzywny wizerunek.
17/17Przy kasach klienci mogą kupować produkty cyfrowe obok standardowego asortymentu impulsowego. Produkty istotne dla stanu magazynowego są eksponowane w zamkniętej szklanej gablocie.