Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

25.06.2013 / 16:56
StoryEditor

Jak powstaje Kropla Beskidu?

Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Kropla Beskidu pochodzi z Tylicza w górach Beskidu Sądeckiego, jednego z najbardziej cenionych w Europie regionów pod względem występowania naturalnych wód mineralnych. Swój skład zawdzięcza budowie geologicznej skał, spośród których jest wydobywana. Woda czysta pierwotnie, krążąc pomiędzy nimi, nasyca się minerałami. Zakład szczyci się tym, że rozlewana w nim woda, dzięki odpowiedniej zawartości składników mineralnych, może być spożywana w każdej ilości, z dowolną częstotliwością. Sprawdziliśmy, jak powstaje Kropla Beskidu.

























(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 6-7 (126) Czerwiec - Lipiec 2013

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:09
StoryEditor
Polacy kupują w sklepach coraz więcej na promocji. Inflacja nauczyła konsumentów chłodnej kalkulacji
Polacy coraz cześciej korzystają z promocji. C ostoi za tą zmianą? (fot. Shutterstock)

Polski konsument przeszedł w ostatnich latach cichą, ale znaczącą transformację. Zamiast spontanicznego wkładania produktów do koszyka, coraz częściej planuje, porównuje i liczy każdy grosz. W świecie rosnących cen i spadającej konsumpcji Polacy nauczyli się nowych zasad gry. Jak zmieniły się nasze nawyki zakupowe i co mówią o tym liczby?

Z danych rynkowych za okres do sierpnia 2025 roku (MAT 8 2025) wynika jasno: Polacy wydają więcej, ale kupują mniej. Wartość rynku FMCG wzrosła o 7 proc., lecz niemal wyłącznie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 22:56
StoryEditor
Sieć DM inwestuje w zdrowie i cyfrową przyszłość. Rekordowe wyniki i ambitne plany rozwoju

Sieć drogerii DM zwiększa przychody w Europie do 19,197 mld euro, zapowiada ponad 250 mln euro inwestycji na 2025/26, rozwój usług zdrowotnych, wysyłkowej apteki i cyfrową transformację.

DM notuje wzrosty w Europie i w Niemczech

Drogerie DM zamknęły rok finansowy 2024/2025 z przychodami brutto na poziomie 19,197 mld euro w Europie. To wzrost o 8,2% w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 20:46