Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

25.06.2013 / 16:56
StoryEditor

Jak powstaje Kropla Beskidu?

Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
()
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Wykonane w 2005 roku jedno z kilkunastu ujęć Kropli Beskidu o nazwie T­‑VIa (Tadeusz) położone jest w odległości około kilometra od zakładu. Woda wydobywana jest z głębokości 137
Kropla Beskidu pochodzi z Tylicza w górach Beskidu Sądeckiego, jednego z najbardziej cenionych w Europie regionów pod względem występowania naturalnych wód mineralnych. Swój skład zawdzięcza budowie geologicznej skał, spośród których jest wydobywana. Woda czysta pierwotnie, krążąc pomiędzy nimi, nasyca się minerałami. Zakład szczyci się tym, że rozlewana w nim woda, dzięki odpowiedniej zawartości składników mineralnych, może być spożywana w każdej ilości, z dowolną częstotliwością. Sprawdziliśmy, jak powstaje Kropla Beskidu.

























(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 6-7 (126) Czerwiec - Lipiec 2013

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 20:05
StoryEditor
Trend NoLo napędza rynek piwa w Polsce i zmienia konsumentów. Czy "zerówki" przejmą rynek? Co na to browary?

Segment piw bezalkoholowych (NoLo) osiągnął w 2024 r. wartość 1,72 mld zł, co oznacza, że mają one 7,5 proc. udział w całym rynku piwowarskim. Jaka jest przyszłość rynku piwa i czy "zerówki" zdominują wzrost rynku w przyszłości?

Jak wynika z raportu "Zerówki zmieniają rynek piwa", przygotowanego przez Browary Polskie przez ostatnią dekadę rynek piw 0,0% urósł dziesięciokrotnie wolumenowo, osiągając blis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 11:00
StoryEditor
Sprzedaż piwa spada. Co ósmy browar nie płaci już na czas kontrahentom. Ten biznes przestaje się opłacać?
Linia produkcyjna piwa w browarze (fot. Shutterstock)

Browary są pod ogromną presją ze strony konsumentów, którzy - pomimo dużych promocji - ograniczają zakupy piwa, ale także rosnących kosztów biznesu, w tym wzrostu akcyzy. Jednak największy problem w tym, że sektor musi znaleźć nowy pomysł na siebie, po rewolucji kraftowej, przyszedł czas na piwa bezalkoholowe, ale to za mało,by uratować firmy browarnicze, które mają coraz większe problemy finansowe. W ciągu roku liczba browarów mających problem z regulowaniem płatności wzrosła o 18,6 proc.

Jak wynika z danych NielsenIQ, w 2024 roku Polacy sięgnęli po 100 mln butelek i puszek piwa mniej niż w 2023 r. (spadek o 1,7 proc.). To najniższy wynik od 20 lat, a rynek piwa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2025 11:45