08.11.2021 / 13:00
StoryEditor

Honorata Jarocka, Mintel: Trzy ścieżki wzrostu dla kategorii produktów mięsnych i ich zamienników

Honorata Jarocka, senior food and drink analyst w agencji Mintel (fot. Mintel)
Kategoria produktów mięsnych stoi przed wyzwaniem, jakim jest adresowanie potrzeb młodszych uczestników rynku. Coraz częściej są oni motywowani ulepszaniem swojego stylu życia i włączaniem do codziennej diety większej liczby alternatyw roślinnych – mówi Honorata Jarocka, senior food and drink analyst w agencji Mintel.

Opowiadanie historii jako czynnik sukcesu dla marek produktów mięsnych

Marki produktów mięsnych powinny mocniej zaangażować się w docieranie do młodszej grupy odbiorców za po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 10:29
StoryEditor
Maj kolejnym miesiącem pod znakiem wyższych cen w sklepach. Która kategoria produktów okazała się liderem drożyzny?
W maju br. zakupy produktów z tzw. podstawowego koszyka zdrożały średnio o 2,9 proc., czyli bardziej niż w kwietniu i marcu (fot. Shutterstock)
W maju br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 2,9 proc. rdr. – wynika z najnowszego raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych” realizowanego cyklicznie przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. To wzrost większy, niż zanotowany w kwietniu, gdy był on na poziomie 2,4 proc. rdr. oraz w marcu, kiedy ceny najczęściej kupowanych produktów rok do roku poszły w górę o 2,1 proc.

Komentując wyniki ostatniego oraz dwóch poprzednich raportów "Indeks cen w sklepach detalicznych" eksperci podkreślają, że ostatnie trzy miesiące wskazują na zmianę trend...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2024 / 17:40
StoryEditor
GIS ostrzega przed mięsem z Chorwacji. Znalazł tam niebezpieczną bakterię
Pacenica (fot. Gis)
Główny Inspektorat Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) o wykrycia Listeria monocytogenes w jednej partii suszonego wyrobu z mięsa wieprzowego wyprodukowanego w Chorwacji.

Chodzi o produkt Pečenica, 90 g, marki DOBRO. Numer zakwestionowanej partii to 24-00807, a data minimalnej trwałości 03/08/2024. Producentem jest firma ŽITO d.o.o. z miasta Osi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 05:49