26.04.2016 / 14:43
StoryEditor

Polomarket otwiera kolejny sklep

27 kwietnia przy ul. Gliwickiej 11 w Toszku zostanie otwarty nowy sklep polskiej sieci Polomarket. Sklep znajduje się w nowym budynku wolnostojącym i ma powierzchnię handlową około 600 mkw.

Sklep będzie prowadził sprzedaż szerokiego asortymentu produktów, zarówno żywnościowych, jak i przemysłowych. POLOmarket wyróżnia się na tle konkurencji bogatą ofertą produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2025 / 13:01
StoryEditor
Carrefour stawia na produkty wysokobiałkowe. "Ludzie nie oszczędzają na zdrowiu" [WYWIAD]
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Sales Development Director w Carrefour Polska (fot. materiały prasowe)

Produkty wysokobiałkowe okazały się dla branży handlowej strzałem w dziesiątkę. Do tego Carrefour, jako jedyna sieć do tej pory, stworzyła w swoich sklepach strefy produktów wysokobiałkowych. Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Sales Development Director w Carrefour Polska opowiedział nam o tym z czego wynika to szczególne zainteresowanie sieci produktami wysokobiałkowymi, jakie miejsce w strategii firmy ma ta kategoria, jak ją zarządzać oraz jaka przyszłość ją czeka na półkach sklepów Carrefour.

Z tego wywiadu dowiesz się:

  • Jakie miejsce w strategii Carrefour zajmują produkty wysokobiałkowe?
  • Jakie są perspektywy dla produktów wysokobiałkowych?
  • Jak zarządzać t...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.05.2025 / 13:01
StoryEditor
Jean Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc w Polsce: Nowe technologie w handlu to bezpośrednie oszczędności kosztów
Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska

Wobec rosnących kosztów wynagrodzeń i trudności ze znalezieniem pracowników konieczna jest dalsza automatyzacja i optymalizacja handlu - uważa Jean Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc w Polsce.

Jean Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc w Polsce, uważa rosnące koszty wynagrodzeń i trudności ze znalezieniem pracowników powodują, że konieczna jest dalsza automat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. czerwiec 2025 14:35