10 dowodów, że Lidl wygrywa konkurencję z Biedronką
W całej Europie dyskonterzy znacząco zmienili krajobraz rynku spożywczego. Nie tylko zmuszają tradycyjnych detalistów do zmiany modelu biznesowego, ale także skłaniają producentów do kwestionowania wartości dodanej ich produktów w oczach konsumentów. Dyskonterzy tacy jak Aldi, Lidl, Biedronka czy Netto stopniowo wykrawają kolejne kawałki rynkowego tortu z talerzy funkcjonujących od lat graczy krajowych. W Polsce Lidl skutecznie konkuruje nawet z Biedronką. Analizę strategii Lidla i Biedronki opublikował na swoim profilu w serwisie LinkedIn Sebastian Rennack, starszy analityk detalu w LZ Retailytics.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
24.05.2018
ile Lidl zapłacił wam za ten artykuł ? On powinien być opisany jako reklama lub sponsorowany :-)
9