01.09.2016/11:27

2/3 polskich dzieci kupuje żywność w drodze do lub ze szkoły

Aż 63 proc. polskich dzieci w wieku szkolnym kupuje samodzielnie produkty spożywcze w drodze do lub ze szkoły przynajmniej raz w tygodniu. Zwykle decydują się na drożdżówki, batony i wafelki, a do picia: wodę, soki oraz nektary - wynika z badania przeprowadzonego w lipcu przez ARC Rynek i Opinia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.