18.08.2016/19:15

4 200 sklepów zniknęło z polskiego rynku w I połowie 2016 r.

Według danych firmy Bisnode w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2016 r. z rynku handlowego w Polsce zniknęło ponad 4 200 sklepów. „Rzeczpospolita” przypomina, że w poprzednich latach zamykano ich maksymalnie 6 000-7 000 rocznie. To sygnalizuje, że w tym roku padnie rekord jeśli chodzi liczbę zlikwidowanych placówek handlowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alicja hurtum.pl 18.08.2016



    E-commerce to zdecydowanie przyszłość handlu - ale dla małych sklepów nie oznacza to na pewno zakończenia działalności o ile właściciele tych sklepów zrozumieją zachodzące zmiany. Konsumenci potrzebują sklepów w dobrych lokalizacjach, z dużym wyborem produktów lokalnych producentów i perfekcyjną obsługą klienta w sklepie. Aby móc poświęcić czas na wskazane powyżej aspekty właściciele sklepów powinni skupić się na ograniczeniu czasochłonnych, zbędnych działań. HURTUM.PL wychodzi im naprzeciw oferując platformę do zakupów hurtowych od producentów/dystrybutorów z dostawą do sklepu czy też lokalu gastronomicznego. W dowolnym momencie, bez tracenia czasu na dojazd do hurtowni można zamawiać produkty spożywcze i chemiczne, a zaoszczędzony czas przeznaczyć na obsługi klientów i zwiększenie ich pozytywnych doświadczeń z wizyty w lokalnym sklepie z dużym wyborem dobrych jakościowo lokalnych produktów w atrakcyjnych cenach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.