26.04.2022/22:19

40 proc. odwiedzin w sklepach Reserved czy Sinsay jest poprzedzone wizytą na stronie marki

LPP podczas pandemii starało się wspierać sklepem internetowym placówki stacjonarne. Teraz przyszedł czas na odwrócenie tej tendencji. Mówił o tym Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP podczas debaty „Inteligentny e-commerce” na EEC 2022.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także