19.11.2019/07:04

82% Polaków w smaku mięsa szuka tradycji i smaków dzieciństwa

Dzisiejszy konsument poszukuje produktów mięsnych, które reprezentują tradycje rzemieślnicze i zapewniają autentyczne doznania smakowe. Pójście tą drogą daje szansę trafienia w gusta aż 82% polskich konsumentów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zet 20.11.2019

    Co to za bajki nie wiadomo dla kogo. Mieso zwykle jest sprzedawane jako no-name. W Polsce w kazdym sklepie wyglada (swieci sie ) i smakuje dokladnie tak samo - jest napchane podejrzana ciecza z chemia, ktore zatrzymuja wode. Moze jakis producent zdecyduje sie na wprowadzenie na rynek miesa bez cieczy, np. schabu w normalnym rozmiarze a nie jak z hipopotama?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.