11.09.2019 / 12:38
StoryEditor

A jednak! Kaufland chce przejąć 5 lokalizacji po hipermarketach Tesco. Wnioski już w UOKiK

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Kaufland złożył do UOKiK pięć wniosków o zgodę na przejęcie lokalizacji, w których działały hipermarkety Tesco. Tym samym potwierdziły się informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl, który już w sierpniu br. pisał, że to właśnie niemiecka sieć supermarketów jest głównym pretendentem do przejęcia sklepów, które Tesco wystawiło na sprzedaż.

Właśnie wpłynęło w tej sprawie 5 wniosków do UOKiK, w których Kaufland wyraża chęć przejęcia 5 hipermarketów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Lublinie i Gdańsku.

D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 10:50
StoryEditor
Taniej to już było. Marzec może być ostatnim miesiącem pod znakiem spadających cen
W marcu ceny w sklepach były tylko o 2,1 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej (fot. Shutterstock)
W marcu codzienne zakupy w sklepach zdrożały o 2,1 proc. rdr. – wynika z najnowszego raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych", przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. Dwucyfrową podwyżkę zaliczyła tylko jedna z 17 analizowanych kategorii produktowych. Eksperci ostrzegają jednak, że taki wynik może się już nie powtórzyć.

Marzec był miesiącem, który przyniósł dalsze wyhamowywanie dynamiki wzrostu cen. Codzienne zakupy średnio zdrożały o 2,1 proc. rdr. Dla porównania, w lutym były one droższe o 3,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 09:36
StoryEditor
Franczyza po nowemu. Lewiatan Express, Żabka Non Stop, Moje Sklepy i inni - przegląd konceptów
Na rynku regularnie pojawiają się nowe koncepty franczyzowe (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)
Jedni szukają efektywności, inni potrzebują odświeżenia szyldu, a kolejni chcą mieć większą wiedzę na temat sprzedaży w poszczególnych placówkach. Sieci handlowe uruchamiają nowe koncepty z różnych powodów i jak się okazuje z różnym skutkiem. Jaka przyszłość czeka te, które wystartowały w ostatnich kilku lub kilkunastu miesiącach?

Choć ostatnimi czasy umysły franczyzodawców i franczyzobiorców rozgrzewały przede wszystkim informacje o nowych propozycjach stworzonych przez największych graczy albo proje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 10:49