03.08.2017 / 12:56
StoryEditor

Adam Gajewski, Mondelez: nowości technologicznych jest tak dużo, że ciągle musimy się uczyć

Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez Polska (Fot. materiały prasowe)
Interesuje nas trend „well-being”, który wiąże się z wprowadzaniem produktów, które mają więcej wartości odżywczych, a jednocześnie smakują odbiorcom. Kolejną kwestią jest dostosowanie biznesu do wymogów e-commerce. Potrzeby tego rynku, czy to wynikające z dystrybucji, czy sposobu sprzedaży, również wymagają niesztampowego podejścia - mówi Adam Gajewski, szef Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez Polska w Bielanach Wrocławskich w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl

Czym wyróżnia się kierowane przez Pana Centrum Badań na tle innych ośrodków tego typu?

Udało nam się zainstalować pod jednym dachem dwie technologie: do produkcji czekolad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 13:34
StoryEditor
Znany fundusz venture capital ma 70 mln euro na inwestycje. Zainwestował w Booksy, kogo teraz wesprze w rozwoju?
Zarząd funduszu Kaya od lewej: Tomas Obrtac, Vaclav Ryslink, Martin Rajcan, Karel Zheng (siedzi), Tomas Pacinda

Fundusz VC Kaya ogłosił tzw. first closing swojego piątego funduszu. Podmiot zebrał 70 mln euro i przeznaczy je na wsparcie innowacji technologicznych w CEE. Nowy fundusz koncentrować się będzie zwłaszcza na Polsce, Czechach i Słowacji.

To jednak nie wszystko, bo fundusz wejdzie też na rynki w Bułgarii, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech.

Poprzednie inwestycje Kaya obejmowały grupę znaczących, polskich star...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 18:27
StoryEditor
Lubiana sieć sklepów na skraju katastrofy finansowej. Sieciówka musi zamknąć ponad 30 sklepów, ale to nie koniec
Sklep River Island (fot. Wikimedia)

River Island ogłosiło listę 33 sklepów, które planuje zamknąć w ramach formalnego wniosku o restrukturyzację. Na tym może się nie skończyć.

O sprawie pisze portal retail gazette.co.uk. Wniosek ten zostanie poddany pod głosowanie wierzycieli w sierpniu, a następnie będzie musiał zostać zatwierdzony przez Wysoki Tryb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 18:04