08.10.2020/14:10

Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2020

Adam Manikowski, wiceprezes oraz chief operating officer spółki Żabka Polska, będzie gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2020. Konferencja organizowana przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się w dniach 12-13 października w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Adam Manikowski weźmie udział w debacie pt. "Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra", która odbędzie się pierwszego dnia kongresu (poniedziałek 12 października).

Przedstawiciel Żabki ma szerokie doświadczenie w handlu detalicznym, szczególnie w segmentach dyskontowym i wieloformatowym. W marcu 2017 dołączył do zespołu największego koncernu handlowego na świecie, czyli sieci Walmart. W kanadyjskim oddziale giganta pracował przez ostatnie dwa lata pełniąc funkcję wiceprezesa ds. marketingu. W połowie czerwca 2018 r. objął funkcje członka zarządu oraz dyrektors ds. operacyjnych (chief operating officer) w spółce Żabka Polska.

Zanim dołączył do Walmart, zajmował kluczowe stanowiska w działach marketingu i operacji Tesco w Europie i Chinach. Z brytyjskim detalistą był związany wiele lat, gdzie najpierw jako chief operations officer wspierał rozwój sieci w Chinach, a następnie objął stanowisko prezesa i dyrektora zarządzającego Tesco Polska, gdzie był odpowiedzialny za podstawową działalność w formatach multi-store i e-commerce.

Początki kariery Adama Manikowskiego związane są ze strukturami operacyjnymi jednego z największych operatorów detalicznych w Europie Środkowej, czyli należącej do Grupy Jeronimo Martins sieci sklepów Biedronka, gdzie finalnie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer.

Formularz rejestracyjny, a także wszystkie kluczowe informacje nt. wydarzenia można znaleźć na stronie Retail & FMCG Congress 2020.

Sprawdź koniecznie, kto jeszcze weźmie udział w kongresie.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA RETAIL & FMCG CONGRESS 2020

Swój udział w Retail & FMCG Congress 2020 potwierdzili już m.in.:
Marek Belka, Ekonomista, Prezes Narodowego Banku Polskiego w latach 2010-2016, Prezes Rady Ministrów w latach 2004-2005
Luis Amaral, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
Sergei Goncharov, Dyrektor Generalny Pyaterochka X5 Retail Group
Paweł Musiał, Prezes Zarząd, Profi Rom Food
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
Mathias Fiedler, Prezes Zarządu, Euro Coop
Oleksandr Koliakin, Dyrektor Generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell
Gabriel Ragy, Prezes Zarządu, Procter&Gamble CEE
Marc Dherment, Dyrektor Generalny, ITM Polska /Grupa Muszkieterów
Marc Le Bozec, Dyrektor Zarządzający, E.Leclerc Polska
Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, członek zarządu Carrefour Polska
Łukasz Dwulit, Dyrektor ds. rozwoju strategicznego, AliExpress
Andrey Reviashko, Director IT, Wildberries
Tatiana Safutina, Commercial department Director, Lenta LLC
Carlos A. Silván, General Manager, Glovo Polska
Olga Naumowa, Dyrektor Generalna, LORUS SCM
Bartosz Urbaniak, Dyrektor Zarządzający Pionu Agrobiznesu, Bank BNP Paribas
Karolina Zajdel, Managing Director, Nielsen
Marek Cynowski, Prezes Zarządu, Rebel Tang
Maciej Herman, Prezes Zarządu, Lotte Wedel
Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu, Super-pharm
Marta Marczak, Dyrektor ds. strategii marki, PwC
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GfK Polonia
Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej, PKN Orlen
Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny, Action
Jacek Owczarek, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, Grupa Eurocash
Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A.
Tomasz Syller, Prezes Zarządu, Wasz Sklep Spar
Krzysztof Tokarz, Prezes zarządu, GK Specjał
Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe, Unilever
Damien de Maisonneuve, Brand Director Auchan Retail Polska

W trakcie kongresu postaramy się odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:
- Jak będzie wyglądała branża retail po koronakryzysie w Polsce i na świecie?
- Na jakie konsekwencje obecnego kryzysu muszą przygotować się detaliści i hurtownicy?
- Czego nauczył firmy z sektora FMCG koronakryzys?
- Jak zmieni się rynek i konkurencja?
- W co warto inwestować i jak zdobyć fundusze na rozwój?
- Jak zmienią się zachowania konsumentów?
- Które trendy rynkowe zostaną wzmocnione, a które osłabione?
- Czy w związku z recesją nadchodzi czas renesansu marek własnych i niskiej ceny?
- Czy cyfryzacja, nowe technologie i rozwiązania mobilne okażą się antidotum na koronakryzys?
- Czy e-grocery i e-commerce zdominują rynek detaliczny?
- Jak zmieni się łańcuch dostaw?
- W jakim otoczeniu prawnym przyjdzie działać przedsiębiorcom?

Podczas dwóch dni naszego wydarzenia, na trzech salach, odbędzie się szereg wystąpień i debat, w tym m.in.:
- Redefinicja misji sklepów. Handel detaliczny przed i po koronakryzysie
- New reality in retail. Biznes w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji
- Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra
- Dobra zmiana w handlu. Co dalej?
- Jak budować markę i lojalność konsumentów w nowej rzeczywistości?
- Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie
- Future, payments and technology trends 2020
- COVID-19 zmienił wszystko. Jak zmiana istotnych dla konsumentów wartości wpływa na myślenie o markach i o biznesie.
- Polski handel detaliczny i hurtowy. Wyzwania i perspektywy AD 2025
- Czy COVID wpłynął na nasilenie patriotycznych postaw konsumentów?

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także