29.04.2020 / 18:28
StoryEditor

Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska: Nasze sklepy to bezpieczne przydomowe lodówki na czas kryzysu

Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor operacyjny Żabka Polska (materiały prasowe)
- Staramy się jak najlepiej wykorzystywać duży potencjał polskiego rynku w segmencie convenience. Ale dzisiaj mierzymy się z innymi okolicznościami. Musieliśmy zapewnić firmie ciągłość działania, także w wymiarze jej rozwoju. Nawet w tych warunkach staramy się, oprócz zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów, myśleć o przyszłości. Zakładamy powiększanie sieci o kolejne sklepy, co najmniej kilkadziesiąt miesięcznie – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor operacyjny Żabka Polska.

Żabka ma ponad 6100 sklepów i jak wszyscy znalazła się w szczególnej sytuacji w związku z koronawirusem? Co to oznacza dla firmy? Co dalej?

Otwarcie sześciotysięcznego skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 16:30
StoryEditor
Auchan robi rewolucję! Sieć ujawnia tajemnice nowego zrobotyzowanego magazynu dla e-grocery
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Pj
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
fot. Mat. Prasowe
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
fot. Mat. Prasowe
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
fot. Mat. Prasowe
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Auchan oficjalnie uruchomiła w czwartek 20 listopada w Wilczej Górze pod Piasecznem jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie obiektów fulfillment w Polsce. Rozpocznie on funkcjonowanie w najbliższy wtorek. Obiekt BTS (build-to-suit) o powierzchni 18 000 m kw. będzie w stanie obsłużyć nawet 40 tys, zamówień tygodniowo.

Auchan oficjalnie otworzyło w Wilczej Górze jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie obiektów fulfillment w Polsce. Obiekt BTS (build-to-suit) o powierzchni 18 000 m k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 16:08
StoryEditor
Ten wyrok przewróci rynek napojów bezalkoholowych, które udają napoje alkoholowe
Heritage Magnolia Gin

Określenie Virgin Gin narusza zasady etykietowania alkoholi! Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał przełomowy wyrok w sprawie, dotyczącej sprzedaży bezalkoholowego napoju o nazwie „Virgin Gin alkoholfrei” przez firmę PB Vi Goods. TSUE jednoznacznie potwierdził, że napój bezalkoholowy nie może być oferowany jako gin, nawet jeśli jego etykieta zawiera dopisek „bezalkoholowy”.

Wyrok kończy spór wszczęty przez niemieckie stowarzyszenie zwalczania nieuczciwej konkurencji, które uznało, że takie oznaczenie narusza przepisy unijne wprowadzające zareze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 13:55