Agencja MSL obsłuży producenta słodyczy Eti
Eti, turecki producent słodyczy, który w ubiegłym roku zadebiutował w Polsce, nawiązał współpracę z należącą do Publicis Groupe agencją MSL. Agencja będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną Eti oraz wesprze firmę przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów.
- Mamy bardzo ambitne plany rozwoju w Polsce - zapowiada Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager Eti w Polsce. - Przed nami kolejne miesiące intensywnej pracy: dalszego rozwoju struktur firmy, wprowadzania nowych produktów na lokalny rynek i ich szerokiej promocji - dodaje.
Po stronie MSL za współpracę z klientem odpowiadają: Aleksandra Ciok, account director oraz Joanna Szpatowicz, senior account executive. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Eti obecne jest w Polsce od stycznia 2018 r. w czterech segmentach: czekolady, herbatników, ciast i ciastek oraz schłodzonych przekąsek. Globalnie do firmy obecnej w ponad 40 krajach należy 45 marek, pod którymi sprzedawanych jest ok. 300 produktów. Eti zatrudnia na całym świecie 7,5 tys. pracowników, posiada osiem fabryk (w tym jedną w Europie, w Rumunii) i ma przychody na poziomie 1,3 mld dol.