13.08.2021 / 08:08
StoryEditor

Agnieszka Bobrukiewicz, Grupa Unimot: Notujemy rekordową sprzedaż paliw na stacjach Avia

Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu Grupy Unimot (fot. Grupa Unimot)
W lipcu, piąty miesiąc z rzędu, odnotowaliśmy rekordową sprzedaż paliw na naszych stacjach Avia, osiągając wolumen 16,4 mln litrów sprzedanego paliwa – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu Grupy Unimot, która rozwija w Polsce sieć stacji paliw Avia.

W związku z tym, że sieć stacji Avia dynamicznie się rozwija i w każdym miesiącu otwiera nowe stacje, można spodziewać się kolejnych rekordowych wolumenów sprzedaży. – Bardzo do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 05:00
StoryEditor
Wiemy, która sieć jest najtańsza. Biedronka i Lidl wypadły z czołówki rankingu?
Jaka sieć handlowa jest najtańsza? (fot. Shutterstock)

Październik przyniósł kolejne zmiany w cenach codziennych produktów, a różnice pomiędzy sieciami handlowymi okazały się większe niż miesiąc wcześniej. Dane z raportu ASM SFA pokazują zarówno wzrost średniego koszyka, jak i znaczące wahania cen między poszczególnymi formatami sprzedaży.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Średnia cena koszyka zakupowego
  • Jaka sieć handlowa jest najtańsza?
  • Jakie produkty najmocniej?
  • Czy w dyskontach wciąż jest tanio?

Zg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 20:34
StoryEditor
Black Friday po polsku. Koniec gorączki zakupów, nadszedł czas racjonalnych łowów [DANE]
Chęć wzięcia udziału w wyprzedażach na tegoroczny Black Friday deklaruje 74 proc. Polaków (fot. Shutterstock)

Choć polscy konsumenci doskonale znają Black Friday, to podchodzą do niego z coraz większą dozą rozsądku, Przygotowują się też na ten dzień wcześniej niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej. Ile i na co zamierzają wydać przy okazji tegorocznego Black Friday?

Znajomość Black Friday jest w Polsce powszechna. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Boston Consulting Group (BCG) w listopadzie br. wynika, że 91 proc. kons...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 00:02