Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa. Startuje kampania z udziałem słynnej tenisistki
Znana tenisistka Agnieszka Radwańska nawiązała współpracę z firmą Barilla. Będzie promowała produkty marki Wasa, lidera sprzedaży pieczywa chrupkiego w Polsce.
Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z udziałem nowej ambasadorki rozpoczną się w piątek 7 lutego. Działania będą realizowane przede wszystkim w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży. Producent zaplanował m.in. kampanię digitalową i konkursy konsumenckie.
- Wybierając ambasadora, zależało nam przede wszystkim na tym, aby jego wartości były spójne z tożsamością marki. Agnieszka Radwańska prowadzi aktywny i zdrowy styl życia, co przekłada się na jej pozytywne i pełne energii usposobienie. To z kolei idealnie łączy się z filozofią marki, aby oferować konsumentom produkty pełnowartościowe i mogące być elementem zbilansowanej diety, a jednocześnie wygodne i odpowiadające na coraz szybsze tempo życia – mówi Damian Podawca, marketing manager w firmie Barilla.
Sama Radwańska podkreśliła na konferencji prasowej, że choć oficjalnie zakończyła karierę sportową, wciąż zwraca bardzo dużą uwagę na jakość i skład spożywanych produktów, a Wasa to marka, która jest dobra dla osób, które chcą prowadzić zrównoważony tryb życia.
Barilla to znany na całym świecie producent makaronów, sosów pomidorowych i pesto, a także pieczywa chrupkiego - Wasa z udziałami rynkowymi sięgającymi około 30% jest liderem tego rynku (kolejną silną marką jest Sonko).