18.08.2016 / 09:20
StoryEditor

Akcja lojalnościowa i konkurs z okazji 15-lecia Kauflandu w Polsce

Kaufland chce zwiększyć sprzedaż dzięki konkursowi z okazji 15-lecia obecności sieci w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Z okazji 15. rocznicy otwarcia pierwszego sklepu Kaufland w Polsce, niemiecka sieć zorganizowała dla klientów konkurs. Akcja rozpoczyna się w czwartek, 18 sierpnia i potrwa do 26 października. Konkurs podzielony został na 10 tygodniowych etapów - w każdym z nich klienci sieci będą mogli wygrać samochód.

Aby wziąć udział w konkursie Kauflandu, należy zrobić zakupy za co najmniej 50 złotych, zarejestrować paragon na stronie kaufland15lat.pl oraz dokończyć zdanie konkursowe "Lubię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 13:05
StoryEditor
Grupa Eurocash pod presją rosnących kosztów. Co najmocniej ciąży największemu hurtownikowi na rynku?
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję. Jednak negatywny wpływ tych czynników na wielkość sprzedaży grupy jest mitygowany przez wzrost wynagrodzeń oraz transferów socjalnych, w tym w szczególności wzrost płacy minimalnej i Program 800+.

Zeszły rok przyniósł spadek dynamiki inflacji. Wiodące firmy badawcze i banki przewidują kontynuację tego trendu także w 2024 r. W czwartym kwartale 2023 r. wskaźnik inflacji to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 19:46
StoryEditor
Ruszyło polowanie na pracowników dorywczych. Jaki odsetek firm handlowych ma zamiar zatrudniać personel na godziny?
Zatrudnienie pracowników dorywczych w drugim kwartale roku deklaruje co druga firma handlowa (fot. Shutterstock)
Wiosną więcej firmy szuka pracowników tymczasowych – wynika z najnowszej edycji badania "Wskaźnik Pracy Dorywczej”. Problemem, z jakim przyjdzie się im zmierzyć, może być jednak brak rąk do pracy, albo bardziej zacięta walka o tych, którzy się na taką formę zatrudnienia zdecydują.

Druga w tym roku edycja badania "Wskaźnik Pracy Dorywczej” przygotowywanego przez firmę Tikrow, wskazuje, że na zatrudnienie pracowników tymczasowych w drugim kwartale br. zdecy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:56