Akcja lojalnościowa i konkurs z okazji 15-lecia Kauflandu w Polsce
Z okazji 15. rocznicy otwarcia pierwszego sklepu Kaufland w Polsce, niemiecka sieć zorganizowała dla klientów konkurs. Akcja rozpoczyna się w czwartek, 18 sierpnia i potrwa do 26 października. Konkurs podzielony został na 10 tygodniowych etapów - w każdym z nich klienci sieci będą mogli wygrać samochód.
Aby wziąć udział w konkursie Kauflandu, należy zrobić zakupy za co najmniej 50 złotych, zarejestrować paragon na stronie kaufland15lat.pl oraz dokończyć zdanie konkursowe "Lubię robić zakupy w sklepach Kaufland, ponieważ...". Każdy zarejestrowany paragon to oddzielna szansa na wygraną. Klienci powinni jednak pamiętać, że z konkursu wykluczone zostały paragony, na których zarejestrowano sprzedaż produktów alkoholowych, wyrobów tytoniowych bądź e-papierosów.
Konkursowi organizowanemu przez Kaufland towarzyszy akcja lojalnościowa, prowadzona w analogicznym okresie. Klienci Kauflandu, którzy pięciokrotnie dokonają zakupów za minimum 50 zł i zachowają paragony, mogą odebrać w punkcie informacyjnym zlokalizowanym na terenie dowolnego sklepu sieci bon o wartości 25 zł.
Kaufland ma w Polsce ponad 200 sklepów. W ramach sieci prowadzonej przez niemieckiego operatora działa łącznie ok. 1,2 tys. placówek w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach i na Słowacji oraz w naszym kraju.
6