12.03.2020 / 09:14
StoryEditor

Akcje Makaronów Polskich i Pamapolu ostro w górę. Wszystko przez zakupy na zapas

ID ZDJĘCIA: 3116 (fot. Pixabay CC0)
Po informacjach o rozprzestrzeniającym się koronawirusie wielu Polaków rzuciło się do sklepów celem zrobienia zapasów. A to spowodowało wzrostu cen akcji producentów z żywności z długą datą przydatności.

Ostro w górę poszybowały akcje spółki Makarony Polskie. Po informacji o zamknięciu szkół, kin i teatrów wzrosły o ok. 25 proc. Firma otwierała dzień kursem 5,5 zł za akcję, a za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 18:01
StoryEditor
Wysokie ceny produktów w sklepach przeszkadzają Polakom w utrzymywaniu dobrych nawyków żywieniowych. Coś jednak drgnęło... [BADANIE]
Ponad 40 proc. Polaków uważa, że utrzymanie dobrych nawyków żywieniowych jest dość trudne (fot. Shutterstock)
Zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania... a przynajmniej tak twierdzi. Postawom Polaków w tym obszarze przyjrzała się agencja Inquiry.

- Od kilku lat cyklicznie przyglądamy się opiniom Polaków na temat zdrowego odżywiania. Z pewnością nie zmienia się jedno: jest to dla niemal wszystkich ważna kwestia, przede ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 15:28
StoryEditor
Jysk uruchomił 300. sklep w Polsce i zapowiada kolejne otwarcia
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jyskfot. Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
W Warszawie otwarto 300. sklep Jysk
Skandynawka sieć sklepów Jysk chce mieć w Polsce nawet 500 sklepów. Na razie sieć otworzyła swoją 300. placówkę, a na ten rok zapowiada w sumie 22 nowe sklepy. - Ekspansja jest w naszym DNA – mówi Rami Jensen, prezes i dyrektor generalny Jysk.

Sieć handlowa Jysk uruchomiła w kwietniu br. swój 300. sklep. Tą placówką jest warszawski market w Galerii Północnej. Plany sieci zakładają, że w tym roku obrotowym otworzy w Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 10:51