02.05.2017/14:02

Aldi bistro – najnowszy trick marketingowy niemieckiego dyskontera - zdjęcia

Najnowszy pomysł sieci Aldi na autopromocję marki to ruchome bistro, którego zadaniem jest pokazywanie jakości produktów marki własnej dyskontera i wzmocnienie jego reputacji jako dostawcy taniej i łatwej do przygotowania żywności. Planet Retail odwiedziła bistro zlokalizowane obecnie w Kolonii.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.