23.08.2019/13:07

Aldi chce mocno rozwijać ofertę produktów Fairtrade i bio

W 2018 r. sieć Aldi miała w asortymencie, ana wszystkich rynkach na których działa 90 produktów z certyfikatem Fairtrade, co daje 23-procentowy wzrost w stosunku do poprzedniego roku, gdy było ich 73. Jeszcze dynamiczniej rosła liczba produktów z asortymentu bio.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.