Aldi i Lidl zabierają brytyjskim detalistom kolejny kawałek rynkowego tortu
Sprzedaż w największych brytyjskich sieciach detalicznych rosła w ciągu ostatnich 12 tygodni. Jednak sprzedaż sieci Aldi i Lidl rosła wielokrotnie szybciej i obaj dyskonterzy zwiększyli swoje udziały w rynku – wynika z najnowszych danych Kantar Worldpanel.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
23.08.2018
po co wojna, można przejmować gospodarki innych krajów i wyjdzie na to samo, bez jednego wystrzału, zwłaszcza jak sie ma do dyspozycji takie narzędzia jak komisje europejskie i te inne niemieckie twory, mitteleuropa trwa, popatrzcie na polską gospodarkę, handel, banki, farmację, popatrzcie na "polskich" polityków, a lud dalej śpi!
1