23.05.2020/12:01

Aldi podąży drogą Biedronki i Lidla i wkroczy na rynek e-grocery? [TYLKO U NAS]

Polski oddział sieci Aldi powstrzymuje się od jednoznacznych deklaracji w sprawie tego, czy w związku z pandemią koronawirusa zdecyduje się na debiut na rynku e-grocery (w formie własnego sklepu internetowego, współpracy z platformą delivery, lub w jeszcze innym modelu), czy też nie. Jednak odpowiedzi sieci na nasze pytania mogą sugerować, że faktycznie coś jest na rzeczy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Inwestycje! 25.05.2020

    Najpierw niech rozbudują sieć swoich dyskontów - 200(?) własnych sklepów jak na Polskę przy wielo, wieloletnie większej konkurencji to stanowczo zbyt mało

  • @Tery 25.05.2020

    @Tery - nie zamknął sklepu z żywnością, tylko właśnie go otwiera (o czym masz informację w tekście który komentujesz), a Biedronka pod względem formalnym ma własne e-grocery i to ona zawiera umowy z klientem, a nie Glovo. Poczytaj trochę, serio.

  • Tery 25.05.2020

    jak to dołączy, skoro Biedronka nie ma żadnego egrocery a jedynie możliwośc zamawiania mocno ograniczonego asortymentu przez aplikację innej firmy? A Lidl zamknął temat sklepu internetowego z żywnością ponad rok temu po wielkim niepowowdzeniu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.